طراحی کاتالوگ چیست

طراحی کاتالوگ یا کالانما در کنار بروشور تبلیغاتی به صورت کلی به معرفی کالا  محصولات تجاری و خدماتی می پردازد و در قالب کتابچه یا دفترچه راهنما مورد استفاده مصرف کننده و مشتریان قرار میگیرد . کاتالوگ را مترادف کالانما و بروشور را با مترادف دفترچه می نامند . در کاتالوگ صنعتی – تجاری بر خلافبروشور تبلیغاتی بیشتر به کلیات یک محصول یا خدمات پرداخته می شود همانطور که در ( بروشور چیست ) به این موضوع اشاره کردیم ، در brochure بجای اشاره به کلیات به ریز توضیحات خدمات تولیدی یا تجاری یک شرکت اشاره می شود.در کالانما تمرکز بیشتر به جنبه بازاریابی و جذب مخاطب هدف می باشد که بتواند با انتقال معرفی کلیاتی از محصول افراد بیشتری به سمت شرکت تجاری بکشاند .

طراحی کاتالوگ چیست

طراحی کاتالوگ چیست

در کلاس ساده باید اینطور بیان کنیم که کاتالوگ را بیشتر در دست مدیران و صاحبان کسب و کار میبینم که به طور کلی شمای یک محصول یا شرکت را بیان می کند و در برابر بروشوری وجود دارند که بیشتر در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد تا بتواند با توضیحات بیشتر ، به امکانات ، مزایا و معایت و … یک محصول خدمات بپردازد .

طراحی کاتالوگ صنعتی 

در کاتالوگ صنعتی – تجاری – بازرگانی عموما در هنگام طراحی کاتالوگ بخش عمده فضا را تصاویر و عناصر گرافیک پوشش و تشکیل میدهد . تصاویری از نمای کلی شرکت ، تصویری از فضای کارخانه و اداره و … در کاتالوگ قرار داده می شود کمک می کند تا شما هنگامی که در مرحله اول برای ملاقات حضوری با مدیران و تولید کننده هم صحبت می شوید او را دعوت به مشاهده کالانمای شرکت خود کنید تا بیشتر او را با لول کاری و خدمات کلی شرکت آشنا کنید .

Catalog میتواند تاثیر بسزایی برای همکاری تولید کنندگان برقرار کند و اهمیت دادن به طراحی کاتالوگ و چاپ آن قطعا روند مناسبی را برای شما فراهم می کند .

لینک کوتاه : http://reza-graph.ir/?p=9744