طراحی کارت ویزیت رضاگراف : استفاده از کارت ویزیت هنوز هم جزو یکی از بهترین استراتژی های بازایابی غیر مستقیم در برابر مشتریان بالقوه به حساب می آید . بسیاری از طراحان گرافیک همچنان بر این تلاش هستند تا بتوانند در بین حجمه ی جمعیت تجاری یک طرح منحصر به فرد و جذاب را خلق کنند .

تاثیر رنگ ها در کارت ویزیت

تاثیر رنگ ها در کارت ویزیت

در اغلب موارد یک کارت ویزیت ساده می تواند نتایج بزرگی برای شرکت و کمپانی به ارمغان آورد، تنها کافی است کار ساده شما دارای ویژگی های خاص و مفهوم داشته تا بتواند اثر بخش باشد .

  • مطالب مرتبط :
  • کارت ویزیت چیست
  • از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم
  • پر فروش ترین جنس کارت ویزیت

طراحی و ظاهر کارت ویزیت 

ظاهر کارت و طراحی آن میتواند از یک سو باعث موفقیت و از سوی باعث شکست در مراودات بازاریابی غیر مستقیم شود ، ایجاد یک طراحی خوب و مفهومی باعث می شود کارت ویزیت شما همیشه انعکاس خوبی برای کسب و کار به همراه داشته باشد و کلید اصلی آن داشتن یک طراحی کارت ویزیت جذاب و هدفمند می باشد .

تاثیر رنگ ها در طراحی کارت ویزیت

تاثیر رنگ ها در طراحی کارت ویزیت

شاید اولین هدف پس از راه اندازی کسب و کار داشتن یک کارت ویزیت باشد که در اکثرا مواقع بسیاری از مردم به چنین موضوعی توجه نمی کنند قافل از آنکه شما میتوانید هویت کسب و کار خود را از طریق چاپ کارت ویزیت توسط با پیاده زدی و ترکیبی از عناصر حرفه ای مرتبط ، هنگام سازی تصاویر و رنگ ها به مشتریان خود انتقال دهید .

رنگ ها و تصاویر در کارت ویزیت

استفاده صحیح از رنگ ها و تصاویر در طراحی کارت ویزیت در کنار عناصر دیگر مانند لوگو و متن میتواند احساس خوبی را برای مخاطبان و بیننده کارت شما به وجود آورد . البته جذابیت کارت موقعی جلوه می کند که شما برای استفاده از طیف رنگ در طراحی کارت به هویت شرکت یا کسب و کار دقت داشته باشید و بتوانید از رنگ های خاص و هماهنگ شده با هویت یا برند استفاده کنید و این اطمینان از هماهنگی رنگ با کسب و کار حس شود .