از ویژگی های این قالب سایت که در ساختار یک طرح لایه باز در اختیار شما قرار می دهیم ، طراحی اختصاصی و یا انحصاری این قالب وب سایت می باشد .

طراحی این قالب فروشگاهی با جدیدترین متد طراحی سایت توسط طراحان گرافیک کشور انجام شده است ،قالب برند ها به صورت طرح لایه باز و کاملا جذاب برای افرادی که به دنبال یک طراحی منحصر به و جذاب برای قالب وب سایت فروشگاهی خود هستند طراحی شده است .

طرح لایه باز قالب فروشگاهی

طرح لایه باز قالب فروشگاهی

ویژگی طرح لایه باز قالب برند ها

  • طراحی اختصاصی
  • طراحی با جدیدترین تکنیک های طراحی
  • لایه باز بودن تمام بخش های قالب
  • جذاب و کاربر پسند

قیمت این محصول 19500 تومان می باشد .

خرید این محصول ، بزودی …


اختصاصی ترین قالب سایت فروشگاهی در قالب طرح لایه باز ( Psd)

اگر شما هم بدنبال یک قالب خوب و حرفه ای با ساختار کاملا اختصاصی برای وب سایت خود هستید ، امروز برای شما طرح لایه باز قالب سایت برای راه اندازی و کد نویسی یک وب سایت جذاب فروشگاهی را قرار داده ایم ، قالبی زیبا و با طراحی کاربر پسند که نیاز هر مدیر وب سایتی را به خود جذب میکند .

طرح لایه باز قالب برندها 

همانطور که میدانید در دنیای گرافیک ، رویکرد اغلب طراحان گرافیک در تمام موضوعات طراحی چه در زمینه تبلیغات اینترنتی از جمله طراحی بنر و یا تبلیغات چاپی مانند طراحی بروشور یا کاتالوگ و یا کارت ویزیت و طراحی لوگو به سمت و سوی طراحی فلت کشانده شده است . طراحی فلت جزو یکی از سبک های روزطراحی بحساب می آید که توانسته کاربران زیادی از سراسر جهان جذب خود کند ، این موضوع علاوه بر موارد ذکر شده در بالا در طراحی قالب سایت هم به خوبی دیده می شود و اکثر وب سایت های اینترنتی از این سبک برای قالب سایت خود استفاده میکنند .

ترکیب و چیدمان در طراحی قالب 

در طراحی قالب ، یکی از مهمترین بخش ها برای متمایز کردن و اثر بخشی بر روی کاربرانی که به وب سایت شما مراجعه می کنند ، منو های اولیه و هدر سایتشما می باشد . شاید بتوان اوج درخشش این قالب فروشگاهی را ترکیب و چیدمان اولیه آن بدانیم خلاقیت طراح در این بخش توانسته است تمایز بسیاری درقالب فروشگاهی برند ها با دیگر طرح های فروشگاهی بدانیم .

خرید قالب فروشگاهی وردپرس

خرید قالب فروشگاهی وردپرس

در قسمت زیرین هدر سایت ، برای آن دسته از فروشگاه های اینترنتی که میخواهد در قسمتی خاص در صفحه ، محصولات ویژه و منحصر به فرد و یا پیشنهاد ویژه ای برای کاربران خود قرار داد قرار داده شده است که بخوبی کاربران و افرادی که به وب سایت شما مراجعه میکنند را دعوت به پیشنهاد شما میکند .

 

خرید طرح لایه باز قالب سایت

خرید طرح لایه باز قالب سایت

دسته بندی محصولات :

جایگاه ، سبک طراحی ، استفاده از ترکیب رنگ مناسب یکی دیگر از ویژگی های این قالب فروشگاهی برند ها محسوب می شود که این ساختار و نوع طراحی قالبدر کنار یک کد نویسی صحیح به خوبی می تواند نیاز هر کاربر و یا خریدار محصول شما را برای دسترسی آسان به محصول مد نظر آسان کند .

 

خرید قالب فروشگاهی

خرید قالب فروشگاهی

هم اکنون خرید طرح لایه باز این قالب سایت فروشگاهی برند ها که توسط تیم طراحی ایران تفکر طراحی و  با همکاری سامانه طراحی بنر رضاگراف در اختیار شما قرار داده شده است را به شما پیشنهاد می کنیم .

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب