آتشنشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر ۲۵ دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی به همراه ۱۴۰ آتش نشان در مصلای امام خمینی(ره) مستقر می شوند.

 جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر علاوه بر اینکه ماموران ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی شهر تهران در آماده باش کامل به سر می برند ۲۵ خودروی سنگین آتش نشانی، ۱۵ دستگاه موتور سیکلت به همراه  ۱۴۰ آتش نشان در ۲۱ نقطه از مسیرهای داخلی و خارجی مصلای امام خمینی (ره) مستقر می شوند.

وی افزود: ۳۰ نفر از این آتش نشانان به عنوان نیروی پیاده با دستگاههای تنفسی و خاموش کننده های دستی در نقاط مسقف و در بین جمعیت مستقر می شوند و همچنین ۱۰ بانوی آتش نشان نیز در بخش بانوان به منظور افزایش ایمنی نمازگزاران با تجهیزات لازم مستقر می شوند.

به گفته ملکی استقرار آتش نشانان از ساعت ۳ بامداد دوشنبه تا پایان نماز و تخلیه کامل و عادی شدن تردد نمازگزاران در داخل و مسیرهای بیرونی مصلای امام خمینی (ره) ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و از همه شرکت کنندگان در این مراسم خواست که همچون سال های گذشته با آتش نشانان همکاری داشته و در زمان ترک محل مراقب کودکان و سالمندان باشند و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی و فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به آتش نشانان حاضر در محل و یا سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

*
*
*
*
**

*
*

**
بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد