همه دزدها که دزد نیستند


کارگردان «همه دزدها که دزد نیستند» با اشاره به متفکرانه بودن این اثر نمایشی در عین کمدی بودن عنوان کرد اجرای این نمایش مدیون حمایت های میکاییل شهرستانی است.

مهدی ارجمند کارگردان «همه دزدها که دزد نیستند» درباره اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: این نمایش اجرای عمومی خود را از ۱۹ فروردین ماه در تماشاخانه سه نقطه آغاز کرده است. این نمایشنامه نوشته داریو فو است اما برای اجرای عمومی توسط میکاییل شهرستانی دراماتورژی شده و مخاطبان شاهد اجرایی ۴۵ دقیقه ای خواهند بود.

وی درباره دلایل انتخاب این نمایشنامه توضیح داد: من علاقه زیادی به داریو فو دارم چون این نویسنده حقایق را به شکلی طنز بیان می کند و متاسفانه مساله ای که در جوامع بشری نادیده گرفته می شود همین حقایق است. نمایشنامه «همه دزدها که دزد نیستند» نیز در عین کمدی بودن نیاز به تفکر دارد و به همین دلیل این متن را برای اجرا انتخاب کردم. من پیش از این و در سال گذشته نیز نمایشنامه «مرده فروشی» داریو فو را به صورت نمایشنامه خوانی اجرا کرده بودم.


ارجمند با اشاره به اینکه مدت ۱۰ سال است که دستیار میکاییل شهرستانی است درباره حضور وی در این نمایش توضیح داد: من در کارهای مختلفی که آقای شهرستانی به صحنه می برد در کنار وی هستم و با کمک او امسال اولین تجربه کارگردانی ام را روی صحنه بردم. بازیگران این اثر نمایشی نیز از میان هنرجویان و بازیگران آقای شهرستانی با همفکری وی انتخاب شده اند.


وی در پایان متذکر شد: بهمن ماه تمرین های نمایش را آغاز کردیم و از اسفند ماه به سراغ میزانسن و طراحی صحنه و فضاسازی کار رفتیم. ابتدا قرار بود نمایش در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا شود که به دلایلی میسر نشد. این نمایش حاصل زحمات میکاییل شهرستانی است و خوشحالم که با همه مشکلات و ناملایمتی هایی که برای وی وجود دارد این هنرمند همه تمرکزش را بر آموزش گذاشته و سال هاست که فقط با هنرجویانش کار می کند.


مسعود آشوری، منصور رضائی، الهام رضائی، فرزان اسدیان، سیما حقی، هستی مسلم زاده، امید داودوندی بازیگران «همه دزدها که دزد نیستند» هستند که تا ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه است.


https://www.mehrnews.com/news/4278763/

6

6

6

6

6

6

66

6

طراحی تراکت
طراحی تراکت تبلیغاتی
تراکت تبلیغاتی
تراکت چیست
تراکت رنگی
طراحی تراکت آنلاین
تراکت ارزان