فـال روزانـه - Daily Omen


فال روزانه چهارشنبه 16 آبان 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 16 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با استعداد، عاشق سادگی، فیلسوف و آماده به همکاری با دیگران هستید. شما به ادبیات و بحث های ادبی و فلسفی علاقه ی زیادی دارید. با ذهن فوق العاده ای که دارید می توانید چیزهای بسیار زیادی را به خاطر بسپارید. با این همه برای آنکه شخصیت بهتری داشته باشید باید روی بی دقتی و رفتارهای دمدمی مزاجانه ی خود تسلط بیشتری پیدا کنید. امسال خودتان از لحاظ سلامتی با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما ممکن است وضعیت سلامتی بستگانتان نگرانی هایی را برای شما به وجود بیاورد. شما منابع جدید را برای افزایش درآمد خود پیدا خواهید کرد، با این حال به همان نسبت هزینه هایتان نیز بیشتر خواهد شد و با ولخرجی هایی که می کنید شانسی برای پس انداز بیشتر نخواهید داشت. امسال سفرهای کاری زیادی به منظور گسترش روابط تجاری و فعالیت های حرفه ای خود خواهید داشت که نتایج خوبی را نیز برای شما به همراه خواهند داشت. در زندگی حرفه ای شما امسال با ترکیبی از اتفاقات خوب و نه چندان خوشایند همراه خواهد بود. درست است که کارها و پروژه هایتان به خوبی پیش خواهند رفت، اما اعتبار مورد نظرتان را برای تلاش های صادقانه ای که می کنید به دست نخواهید آورد و به اندازه ی کافی دیده نخواهید شد. روابط عاطفی شما امسال به بلوغ بیشتری خواهند رسید و روزهای خوبی را در کنار عشقتان خواهید گذراند. بهترین ماه های سال اسفند، تیر و مهر هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ذهن شما درگیر نقشه های بزرگی است که این چند وقت اخیر شما را به خود مشغول کرده بود اند. مشکل کار اینجاست که یک آدم از خودراضی به یکباره از راه رسیده و می خواهد بی آنکه هیچ زحمتی کشیده باشد در نتیجه ی کارها و زحمات شما شریک شود. شاید هم جریان چیز دیگری باشد و یک آدم منفی بخواهد شما را نسبت به رویاها و اهدافتان دلسرد کند و نگذارد که اهداف خود را دنبال کنید. به جای اینکه تسلیم شوید این شرایط را به عنوان بخشی از ماجراجویی های خود دیده و راهی برای مقابله با آنها پیدا کنید. مطمئن باشید اگر خوب از مغزتان استفاده کنید این مانع مزاحم تا پایان روز از میان برداشته خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما این اواخر نسبت به قبل خیلی احساساتی تر شده اید و امروز این شرایط به اوج خود خواهد رسید و شما را به دنیای خیالاتتان خواهد برد. شاید بد نباشد اگر کمی از زمین فاصله بگیرید تا اوضاع را از آن بالاها مورد بررسی قرار دهید، اما مواظب باشید آنقدر بالا نروید که به کل از این دنیا خارج شوید. احساسی از درون دارد به شما می گوید که کنترل کارها را در ارتباط با یک موضوع خاص به دست دیگران بسپارید. اگر طرف حسابتان شخصی است که مورد اعتمادتان است هیچ اشکالی ندارد اگر به خودتان کمی استراحت بدهید و کارها را به او بسپارید، اما فراموش نکنید که از دور اوضاع را تحت نظارت داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

افراد و موقعیت هایی که رویشان حساب باز کرده بودید امروز به صورتی کاملا غیر منتظره در جهت مخالف شما قرار می گیرند و در نتیجه اوضاع بر خلاف آن چیزی که انتظارش را داشته اید پیش خواهد رفت. اگر دیدید صندلی زیر پایتان را به یکباره کشیدند هم تعجب نکنید، برای این که این سقوط زیاد دردناک نباشد زیر پایتان را محکم تر کنید. با این همه نباید اجازه بدهید که کنترل اوضاع از دستتان خارج شود، زیرا اگر در آغاز کار تسلیم شوید تا پایان روز تمام برنامه هایتان به هم خواهد ریخت. تا جای ممکن سعی کنید به کسی تکیه نکنید و حداقل امروز را روی پاهای خودتان بایستید تا اوضاع دوباره روبراه شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما کلیدهای جادویی درهایی که رو به ثروت باز می شوند را در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است بکنید ایت است که قفل ها را باز کرده و از این درها رد شوید. پول در آوردن در ابتدای راه خیلی راحت است، اما در واقع کارتان وقتی شروع می شود که قدم در راه گذاشته و فرصت جدیدی که برایتان به وجود آمده است را بپذیرید. پس از آن به این نکته پی خواهید برد که آنچه در ابتدا مثل آب خوردن به نظر می رسید به تلاش بسیاری نیاز دارد. چشم هایتان را به جایزه ای که در انتظارتان است بدوزید و تمام توان خودتان را برای رسیدن به آن به کار بگیرید. پیش از آن که به آن ایده های بزرگی که در سر دارید بپردازید باید وظایف اصلی و کارهای روزمره تان را انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

این روزها زندگی اجتماعیتان برای شما منبع شور و هیجان و سرشار از لذت است، به ویژه اگر دوستانتان به خاطر شما از خود گذشتگی کرده و از منافع خودشان چشم بپوشند. اما یک چیزی پشت این همه خوبی و خوشی نهفته است که شما هم بدون آن که دلیل و ریشه اصلی اش را بدانید حضور آن را احساس می کنید. نیازی نیست که این احساس خود را انکار کنید، اما برای پی بردن به آن زیاد هم پافشاری نکنید. اگر بخواهید سنگ ها را بلند کنید و زیرشان را نگاه کنید بالاخره آن زیر یک چیز ناخوشایند پیدا خواهید کرد. کنجکاوی یک شمشیر دوسر است که یک طرف آن همیشه به سوی خودتان هدف گرفته شده است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بدون آن که اصلا انتظارش را داشته باشید و از قبل خبری به شما داده شده باشد، در محل کارتان مورد تشویق قرار خواهید گرفت. با این حال با دیده شدن تلاش ها و زحماتتان کار شما سخت تر خواهد شد، زیرا از شما انتظار خواهد رفت که همان قدر زحمت بکشید و موثر باشید. مثبت نگری و امیدواری شما به آینده کاریتان باید در حال حاضر در اوج خود باشد، اما در عین حال نگرانی هایی نیز در این مورد دارید که شما را آزار می دهند. به جای این که دغدغه آینده ای نامعلوم را داشته باشید از موفقیت خود در زمان حال لذت برده و انرژی مثبت خودتان را نشان دهید. همراه با عشقتان این موفقیت را جشن بگیرید و او را به یک رستوران خوب دعوت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

نارضایتی از برخی از شرایط کاریتان امروز به اوج خود خواهد رسید؛ شاید لازم باشد با برخی از دوستانتان صحبت کنید تا از پیچیده تر شدن مشکلات موجود جلوگیری کنید. برای این که از به وجود آمدن هر گونه سوء تفاهمی جلوگیری کنید باید به طور رک و صریح و همراه با صداقت تمام با یکدیگر صحبت کنید. اگر اجازه ندهید احساسات کنترل اوضاع را از دست شما خارج کنند همه چیز به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت و همه در نهایت از نتیجه راضی خواهند بود. این اوضاع موقت است و احتمال این که اثرات منفی پایداری داشته باشد خیلی کم است. با آرامش و ملامت صحبت کنید، با پنبه هم می شود سر برید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز هر چقدر هم که دیگران در مورد قضاوت قرار دادن عملکرد شما برخوردی انتقادی داشته باشند، شما باید از زاویه ای گسترده تر به اوضاع نگاه کنید و با ذهنی باز به حرف های آنها گوش کنید. به جای این که حالت دفاعی به خودتان گرفته و واکنش منفی نشان دهید به حرف های آنها گوش کنید و ببینید چه نکات سازنده ای در میان حرف هایشان می توانید پیدا کنید. اگر به جای تمرکز کردن روی مسائل منفی به محبت و توجهی که پشت این حرف ها نهفته است دقت کنید، فرصت رشد و موفقیت بیشتر را برای خودتان به وجود خواهید آورد. اگر به فکر این هستید که به یک سفر هوایی بروید امروز روز خوبی برای اقدام به خرید بلیط و برنامه ریزی برای این سفر می تواند باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز رفتار شما حالتی تهاجمی پیدا کرده است و این حالت شما می تواند دعوایی را به راه بیندازد که به این سادگی ها آت آن خاموش نخواهد شد. امروز و تحت شرایط کیهانی موجود انگار همه لجباز شده اند و خواهید دید که هیچکس حاضر نیست از موضع خود کوتاه بیاید. چیزی که اوضاع را از این که هست هم سخت تر خواهد کرد این است که به سادگی سوء تفاهم هایی به وجود خواهند آمد که باعث دلخوری بیشتر خواهند شد. سعی کنید به جای اینکه اوضاع را از این که هست بدتر کنید شرایط را برای صلح و کنار آمدن با دیگران فراهم کنید. اگر این کار را کنید هم حال خودتان بهتر خواهد شد و هم حال دیگران.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سر و کله زدن با دیگران خیلی دشوارتر از همیشه به نظر می رسد و به نظر می رسد که آنها هم درست به اندازه ی خود شما لجباز شده اند! سعی کنید به دیگران هم اجازه بدهید افکار و نظراتشان را بیان کنند و این فرصت را در اختیارشان بگذارید تا ثابت کنند که حق با آنهاست، در غیر این صورت در هر کاری که بخواهید انجام دهید به بن بست خواهید رسید. فکر نکنید که اگر برای پیش بردن کارها کوتاه بیایید و حرف دیگران را قبول کنید شأن و شخصیت شما زیر سؤال رفته است، برعکس، با این کار بزرگی و شخصیت خود را ثابت خواهید کرد. اگر فرصتی دست داد حتما امروز به دیدن بزرگترهایتان بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید پیش از پذیرفتن مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته می شوند اعتراض کرده و یا حتی صدایتان را بالا ببرید. با این حال چه دلتان بخواهد و چه دلتان نخواهد کارهایی هستند که باید انجام دهید و توجه خود را روی آنها متمرکز کنید. شما باید به عنوان شخصی بزرگسال مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید را بپذیرید، پس دست از غرغر کردن برداشته و مشغول به کار شوید. اگر تلاش های این چند روزتان نتیجه نداده باشند امروز شاید احساس خستگی و سرخوردگی کنید و انگیزه تان را از دست داده باشید. ولی باید این را بدانید که شما زمینه سازی های بسیاری برای رسیدن به نتیجه مورد انتظارتان کرده اید و اکنون نباید تسلیم تردید و نا امیدی بشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اگر بخواهید از دلیل تمام اتفاقات عجیب و غریب و اوضاع گیج کننده ای که در طول روز پیش خواهد آمد سر در بیاورید به احتمال زیاد سرسام خواهید گرفت. همه چیز خیلی پیچیده تر از آن است که بتوانید به تنهایی از پس آن بربیایید. تلاش شما برای باز کردن گره ها تنها باعث خواهد شد گره هایی بیشتر به وجود بیایند، پس به نفعتان است که زیاد تقلا نکنید و فقط خودتان را با جریان امور همگام کنید. امروز برای رسیدن به احساس رضایت و خوشبختی لازم نیست راه دوری بروید. به این که عزیزانتان را در کنار خودتان دارید و به نعمت هایی که هر چند به چشمتان کوچک هستند فکر کنید تا خوشبختی را با تمام وجودتان احساس کنید.

bartarinha.ir