فال روزانه

دریافت جدید ترین فال های روزانه

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب

پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب

در قسمت قبلی به صورت آیتم و توضیح درمورد نکاتی که باید قبل و هنگام طراحی بروشور و چاپ آن بدانید پرداختیم ، میشه این مطلب را به نوعی تکمیل کننده ( راهنمایی اولیه طراحی و چاپ بروشور  ) که چندی پیش برای شما ذکر کردیم قلمداد کنیم که طبعا رعایت این موارد به جذاب و افزایش میزان رضاتمندی بینندگانی که بروشور تبلیغاتی شما در دست میگیرند کمک بسیاری خواهد کرد .

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

کیفیت نگارش متن در طراحی بروشور جذاب

اهمیت ویژه ای به نحوه ی نگارش متن های مندرج در بروشور دهید ، به لحن املایی ، شیوه ی و ترکیب قرار گیری کلمات و مهم تر از آن عام پسند بودن متن می باشد که می تواند آن را نکته ی مهم این بخش بدانیم . قبل از هرچیز به هیچ عنوان از مطالب کپی در تبلیغات مشابه استفاده نکنید و به انحصار بودن متن توسط خود تاکید داشته باشید ، متن انتخابی را از بین مشتریان بالقوه و نیاز های آن ها برداشت کنید و با نگارش جدید به هدف های مشتریان در لابه لای متن اشاره کنید تا مخاطب هدف به خوبی بتواند با کلمات و توضیحات مندرج شما ارتباط خوبی بر قرار کند . شاید گاها برای شما هم پیش آمده باشد که خیلی از افراد کلمات را بر حسب ذهنیت خود طراحی می کند و حتی لحظاتی هم شده خود را جای خوانند آن بروشور نمی گذارند .

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی چیست ؟

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی چیست ؟

ویژگی کاتالوگ صنعتی – تجاری یا کالانما را میتوان به چند دسته متفاوت تقسیم کنیم که هرکدام در جای و زمان خود می تواند باعث تاثیر گذاری بیشتر ، ایجاد روش نوین تبلیغات و راه کارهای اثر بخش یک تبلیغ تجاری بحساب بیاید . ترکیب و دانستن این ویژگی ها به تبلیغ دهندگانی که بدنبال راهی مناسب برای ارائه خدمات تجاری خود هستند راهی برای انتخاب مناسب در طراحی و چاپ تبلیغات ارائه می دهد .

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی

ت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

چرا و به چه دلیل به دنبال طراحی بروشور و چاپ کردن آن هستیم ، آیا از این مسئله مطلع و به این فکر کرده ایم که چه مواردی مد نظر ما هست که در بروشورقرار دهیم و در اختیار مصرف کننده بگذاریم ! . باید به این فکر کنیم که مطالب و مواردی که در چاپ بروشور قرار می دهیم برای ما موثر است یا خیر بودجه هزینه شده برای چاپ هدر داده ایم .

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

مواد مورد نیاز چاپ بروشور

اینها موارد مهمی هستند که میتواند توجه بیشتری از مصرف کنندگان را در بروشور جلب کند .

  1. تصمیم بگیرید چه متن هایی را میخواهید درج کنید و از طریق آن چه پیامی را میخواهید انتقال دهید .
  2. بهترین تصاویر از لحاظ درک هرچه بهتر مفهوم کسب و کار خود را انتخاب و قرار دهید .
  3. علاقه به خواندن را در حس مخاطب ایجاد کنید .
  4. درباره خودتان ، کوتاه مختصر برایش بنویسید .
  5. گام بعدی اهدافتان برایشان ذکر کنید و از ماموریت های بعدی خود در راستای سطح ارتقاء کاری و پیشبرد هدفتان برایشان بگویید .

اهمیت تصاویر در بروشور

از اهمیت دادن به تصاویر ساده نگذرید ، تصاویر می توانند نقش مهمی را برای ایفا کنند . اشتراک گذاری تصاویر یا عکس در بروشور به خوبی می تواند جذب کننده باشد و با استفاده ترکیبی از لوگو و رنگ های مرتبط تم مناسبی بدست آورید .

تصاویر در طراحی بروشور

تصاویر در طراحی بروشور

رنگ ها در بروشور بخش مهمی دیگری است که باید در طراحی به آن اشاره کرد ، بازی با رنگ ها از جمله بخش های عظیم برای برقراری ارتباطی میان برند و طرح است که مفهوم را به بیننده انتقال می دهد . بصورت پیشفرض در ذهن ما ایجاد می شود که جدا از رنگ بندی بر اساس برند تجاری ، مثلا هستند که میگویند برای برخی میتوان از رنگ هایی مانند رنگ صورتی که گفته می شود وابسته به مخاطب دختران است و آبی را به مخاطب پسران استفاده کرد . اما با تشخیص مخاطب هدف و ترکیبی از رنگ برند تجاری محصول و پرداخت صحیح رنگ در طراحی بروشور میتواند جذاب شود .

بزودی شما را بیشتر با مفهوم موارد ذکر شده در بالا آشنا خواهیم کرد .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9680

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi