فال روزانه

دریافت جدید ترین فال های روزانه

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

۱۵۰ صفحه از کتاب خاطراتم را نوشته‌ام/ بعید است امکان چاپ بیابد!

مراسم تقدیر و تجلیل از حجت الله ایوبی

حجت‌الله ایوبی با اشاره به اینکه روند مکتوب کردن خاطرات و تجربه‌هایش از دوران مدیریت در سازمان سینمایی را دنبال می‌کند، عنوان کرد که بعید است این کتاب مجوز چاپ بگیرد!

حجت‌الله ایوبی رییس سابق سازمان سینمایی در پاسخ به خبرنگار مهر که کتاب خاطرات خود از سینما را چه زمانی به نگارش درمی‌آورد؟ گفت: تا امروز نزدیک به ۱۵۰۰ صفحه از خاطرات خود در زمان فعالیت در حوزه ریاست سازمان سینمایی را نوشته‌ام. البته در همان روزها و در بین جنگ و گریزهای سینما، درباره خاطرات خود می‌نوشتم اما این روزها برای نگارش آن جدی‌تر وارد عمل شده‌ام.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

«لژیونرها» به ورزشگاه رفتند/ مهرداد ضیایی به سریال پیوست

سیدمهرداد ضیایی

سید مهرداد ضیایی به تازگی به جمع بازیگران سریال «لژیونر» اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه «لژیونر» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی مهدی فرجی در روزهای گذشته در یک استادیوم ورزشی در یافت آباد تصویربرداری شد و در چند روز آینده در لوکیشن های خیابانی کار خود را ادامه می دهد.

همچنین به تازگی سیدمهرداد ضیایی به این سریال پیوسته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

برنده جایزه «شید» مشخص شد/ معرفی تجلیل‌شدگان

جایزه عکس شید

هیات داوران هفتمین جایزه مستقل عکس مستند اجتماعی شید، عادل پازیار را به عنوان برنده جایزه امسال معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن عکاسان مستند و آیین اعطای جوایز هفتمین جایزه مستقل عکس مستند اجتماعی «شید» پنجشنبه ۳۱ فروردین از ساعت ۱۸ در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران با تقدیر از فعالان عرصه عکاسی و معرفی برنده نهایی این دوره از جایزه برگزار شد.

اجرای مراسم اختتامیه این دوره از جایزه شید را صالح تسبیحی، هنرمند هنرهای تجسمی برعهده داشت و در ابتدای این مراسم، پیمان هوشمندزاده بیانیه‌ شورای سیاست‌گذاری جایزه شید را قرائت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده بود: «جایزه عکس شید همواره تلاش کرده است تا هویت خود را به‌عنوان یک رویداد هنری مستقل و غیردولتی حفظ کند. در این راه حمایت‌های جامعه عکاسی ایران نیز کمک کرده است تا شید بتواند در جامعه‌ای که رویدادهای فرهنگی در آن جوانمرگ می‌شوند، به هفتمین دوره خود برسد. امیدواریم با توجهِ مسئولان به این رویداد مستقل، تقویم ثابتی را برای برگزاری جایزه عکس مستند اجتماعی شید داشته باشیم.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi