فال روزانه

دریافت جدید ترین فال های روزانه

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

فال روزانه جمعه 27 مرداد 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی فعال، هوشیار، با دقت و روشمند هستید. استعداد بسیار زیادی دارید و حتی در سنین پایین هم که باشید می توانید از پس مسئولیت های مختلف به خوبی بربیایید. امسال جسارت و شجاعتتان به شما کمک زیادی خواهد کرد، اما باید مواظب باشید که با لجبازی و غرور اوضاع را به هم نریزید. امسال با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و این آشنایی ها می توانند زمینه ساز روابط طولانی مدت و یا شراکت های تجاری شوند. شما از موقعیت بسیار خوبی برخوردار هستید و استعدادهایتان فرصت های فوق العاده ای را برایتان فراهم خواهند کرد. درآمدتان در طول سال به طور مداوم افزایش خواهد داشت و سرمایه گذاری هایی که امسال انجام دهید منافع زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت. همسرتان در تمام طول سال بزرگ ترین حامی شما خواهد بود و در هر شرایطی در کنارتان است و به شما با عشق و محبت خود آرامش می بخشد. با هم به سفرهای دوردست خواهید رفت و از لحظات خود لذت خواهید برد. شاید سلامت یکی از خواهر و برادرانتان با مشکلات کوچکی مواجه باشد، اما با حمایت و همراهی شما و خانواده خیلی زود بهبود خواهد یافت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

فیلم اوبی-وان کنوبی به مجموعه «جنگ ستارگان» اضافه می‌شود

جنگ ستارگان

بعد از ساخته شدن فیلمی جداگانه در مورد شخصیت هان سولو، حالا یکی دیگر از چهره‌های محبوب دنیای «جنگ ستارگان» فیلم خودش را خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، قرار است فیلمی جداگانه در مورد شخصیت اوبی-وان کِنوبی به دنیای رو به گسترش «جنگ ستارگان» بپیوندد و به این ترتیب استیون دالدری به امید جدید این مجموعه فیلم‌ها بدل شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

نمی‌خواهم جورج اورول باشم/ تور کتاب پدر و پسر در راه است

استیون کینگ

استاد ژانر وحشت می‌گوید کارش را با خواندن آثار آگاتا کریستی شروع کرده و معماهای کارآگاهی به نظرش یک بازی هوش با زندگی و مرگ است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس ای تودی، حتی استیون کینگ هم اجازه دارد بعضی مواقع بحران اطمینان داشته باشد؛ این نویسنده نمادین در حال حاضر سر یکی از بخش‌های رمانی جدید که کار نوشتن آن را آغاز کرده، به مشکل برخورده و می‌گوید «اگر بتوانید عنوانی برایش انتخاب کنید واقعا خوشحال می‌شوم.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi