فال روزانه

دریافت جدید ترین فال های روزانه

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

پوستر جشنواره ملی فیلم و عکس «بیطار» رونمایی شد

پوستر جشنواره بیطار

پوستر نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار با حضور مدیران سازمان دامپزشکی کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس بیطار عصر روز گذشته ۲۱ شهریورماه طی مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان، سینماگران و مدیران سازمان دامپزشکی کشور رونمایی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

«علاء‌الدین»؛ جنجالی که دیزنی نمی‌تواند از آن بگریزد

علاالدین

در حالی که سازندگان نسخه جدید از فیلم «علاءالدین» با زحمت دنبال بازیگرانی هستند که بتوانند نقش‌های اصلی را بازی کنند جا دارد به تاریخ مساله دار این فیلم کلاسیک شرکت دیزنی نگاهی بیندازیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، برای بسیاری فیلم «علاءالدین» محصول ۱۹۹۲ تصویری جادویی از معصومیت است. عاشق و معشوقی روی قالیچه پرنده، ببری با صفا در نقش حیوان دست آموز و جن شوخ طبعی که همه آرزوهای قلبی را برآورده می‌کند. آنچه کمتر شناخته شده این است که فیلم علاءالدین، جنجالی نژادپرستانه به پا کرده که تا امروز نیز بازتاب دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

شاعری که فروشنده کتابش شد/ مقابله به مثل با شیوه ادبی!

لادن نیکنام

لادن نیکنام بعد از این که نتوانست با  برخی کتابفروشان و موسسات پخش کتاب برای پخش تازه‌ترین کتابش به توافق برسد اقدام به فروش و عرضه مستقیم کتابش در حیاط خانه هنرمندان می‌کند.

لادن نیکنام شاعر و نویسنده  بعد از این که نتوانست با  برخی کتابفروشان و موسسات پخش کتاب برای پخش تازه‌ترین اثر منتشر شده از خودش به توافق برسد ؛ تصمیم به عرضه بدون واسطه کتابش در فضای باز خانه هنرمندان گرفته است تا به گفته خود بتواند کتابش را به دست مخاطبان برساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi