فال روزانه

دریافت جدید ترین فال های روزانه

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

بیان حقایق با زبان طنز/ «همه دزدها که دزد نیستند» متفکرانه است

همه دزدها که دزد نیستند


کارگردان «همه دزدها که دزد نیستند» با اشاره به متفکرانه بودن این اثر نمایشی در عین کمدی بودن عنوان کرد اجرای این نمایش مدیون حمایت های میکاییل شهرستانی است.

مهدی ارجمند کارگردان «همه دزدها که دزد نیستند» درباره اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: این نمایش اجرای عمومی خود را از ۱۹ فروردین ماه در تماشاخانه سه نقطه آغاز کرده است. این نمایشنامه نوشته داریو فو است اما برای اجرای عمومی توسط میکاییل شهرستانی دراماتورژی شده و مخاطبان شاهد اجرایی ۴۵ دقیقه ای خواهند بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

فال روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 1 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سوالات زیادی در سر دارید که به زودی برای اکثرشان جواب پیدا خواهید کرد، البته به شرط آنکه خودتان هم تلاش کنید. گاهی منتظر می مانید تا خوشبختی خودش به سمت تان آید، اما بدانید که این شمایید که باید به دنبال آن بدوید. از تاثیر دوستان تان در زندگی غافل نشوید. گوشه گیری را کنار بگذارید و از امروز به بعد بیشتر با دیگران در ارتباط باشید. اگر می خواهید با سرعت بیشتری پیشرفت کنید، توانایی های خود را در زمینه های مختلف افزایش دهید. اگر مجرد هستید، با نگاه دقیق تر به اطراف تان خواهید دید که فرصت های زیادی پیش رو دارید. پس بهتر است که آنها را از دست ندهید. ماه آبان برایتان بهترین ماه سال خواهد بود و شرایط شغلی و مالی تان بهبود خواهد یافت. خودتان را برای سالی پر از اتفاقات خوش آماده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi