طراحی موشن گرافیک
موشن گرافیک یا همان هنر نمایش ویدیو گرافیک تلفیقی ، طراحی موشن گرافیک هنر جدیدی بحساب نمی آید ، اما موشن گرافیک یا تیزر تبلیغاتی گرافیکی یکی از راه کارهای جذب بیننده بیشتر از نوع مد روز می باشد . نسل قدیم .حال حاضر عرصه تبلیغات و راه های بازاریابی از طریق تبلیغات اینترنتی مثل طراحی بنر همواره جزو برجسته ترین ترین روش های ایجاد کمپین های تبلیغات بنری بحساب می آید ، بطوری که در نوع پیشرفته و مد روز خود تجربه نمایش بنر تبلیغاتی در قالب نمایش ویدیو را تجربه میکنیم .
اما موشن گرافیک یا همان تیزر تبلیغاتی ، که این روز ها نسبت به گذشته نه چندان دور در حال رشد بیشتر و البته روش بسیار موثر و کارآمد برای معرفی یک شرکت در فضای مجازی می باشد .
انتقال پیام از طریق طراحی موشن گرافیک
هدف از ایجاد و طراحی موشن گرافیک چیست ، اینکه شما بتوانید از راه تصویر نمایشی یا همان ساخت تیزر تبلیغاتی از طریق تصاویر متحرک گرافیکی در قالب یک ویدیو به معرفی خدمات ، محصولات خود بپردازید .
موشن گرافیک راه حل مطمئن
طراحی موشن گرافیک یک راه حل مطمئن و البته مدرن در عرصه تبلیغات می باشد ، البته این موضوع برای کسانی که تبلیغات تلویزیونی را دنبال میکنند سبک جدیدی محسوب نمی شود ، اما در فضای مجازی این مدل معرفی نامه که راه ویدیو گرافیک قابل نمایش و در اختیار کاربران قرار میگیرد ، جزو مدل جذاب و کاملا حرفه ای در فضای مجازی می باشد که علاوه بر استفاده آن در وب سایت های شرکتی ، خدماتی ، میتوانید از موشن گرافیکاستفاده کنید .
قدمبهقدم همراه با فرآیند تولید یک تیزر تبلیغاتی
تیم ما قادر به تولید انواع موشن گرافیک یا ساخت تیزر تبلیغاتی برای انواع مشتریان است. بهعنوان یک مشتری یا نمایندگی، ممکن است که قدم نهادن در فرآیند ساخت یک تیزر تبلیغاتی برایتان مبهم و مهآلود باشد؛ به همین جهت، این راهنمای قدمبهقدم را تدوین کردیم تا کلیات این فرآیند را شرح دهیم.
هر پروژهای با دیگر پروژهها تفاوت دارد و مراحل تولید موشن گرافیک آن ممکن است متفاوت باشد؛ بخصوص برای کاری تلفیقی درزمینهی دیجیتال. در این نوشته بر روی چگونگی تحقق ایدههای مشتریانمان با یک انیمیشن موشن گرافیک ( ساخت تیزر تبلیغاتی ) خطی تمرکز خواهیم کرد؛ آنهم زیر سایه یکی از مدیر پروژههای خوشمشربمان!
-
صوت آغاز ساخت تیزر تبلیغاتی را به صدا در می آوریم!
اگر زمان، مکان و سرعت تحویل پروژه به ما اجازه دهد، دوست داریم که صوت آغاز را در اتاق کارمان به صدا درآوریم. فرصت خوبی است که ایدههایمان را مطرح کنیم و پروژه را به معنای واقعی با مشارکت همدیگر به پیش ببریم. همچنین، خوش هم خواهیم گذراند! . برای این کار، به یک مفهوم، شرحی خلاصه یا هر اطلاعات مرتبط دیگری از مشتری خود نیاز داریم – قهوه و بیسکوییت این ملاقات دوستداشتنی با ما.
اگر مشتری سناریو و متن نهایی گویندگان موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی را فراهم آورده باشد، باید به آن نگاهی بیندازیم. در غیر این صورت، اگر از ما خواسته شود که این متون را تدوین یا ویرایش کنیم، در وهله اول مشغول این کار خواهیم شد تا آن را بهپایان رسانیم.
سناریو در موشن گرافیک : داستان کلی یا پیام نهفته شده در این انیمیشن یا ساخت تیزر تبلیغاتی چیست؟ میتوانیم چرکنویس هایی که از مشتری خود گرفتهایم را ویرایش کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که انیمیشنی مختصر و درعینحال جذاب خواهیم داشت. مشتری ما بهتر از هر کس دیگری آگاه از داستانی است که میخواهد با این طراحی موشن گرافیک آن به بیننده خود نشان دهد؛ به همین جهت با وی همکاری میکنیم تا آهنگ و پیام را همانطور که مناسب برند و اهداف اوست تدوین کنیم.
متن گویندگان تیزر تبلیغاتی : چه کسی قرار است داستان را در این موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی تعریف کند؟ مجموعه ما با یک استودیوی صدابرداری فوقالعاده همکاری میکند و در این نقطه از کار، از تجربه خود و صدای بینظیر آنها برای پیشبرد پروژه بهره میبریم. اگر مشتری ما چنین متنی را از قبل مهیا کرده باشد، کمک بزرگی است اگر آنها را با ما به اشتراک بگذارند تا فردی مناسب برای صدابرداری انتخاب کنیم.
زمانی که سناریو و متن گویندگان کاملاً مهیا بود، آمادهایم که به مرحله بعدی برویم.
طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی را آغاز می کنیم.
همه انیماتورهای مجموعه ما تصویرگر نیز هستند و چیزی بیشتر از طراحی هایی که در آیندهای نزدیک به آنها تحقق میبخشیم برایمان خوشایند و دلچسب نیست. اگر مشتری از ما بخواهد که ساخت تولید موشن گرافیک موردنظرش را در دست بگیریم، شروع به رؤیاپردازی درباره بهترین سبک ممکن برای خلاصه داستان و سناریوی وی میکنیم.
داشتن مرجع برای شروع همواره کمک بزرگی برای ما محسوب میشود، چراکه میتوانیم ایده و تصویر خوبی از ظاهر و احساسی که مشتری به دنبال آن است داشته باشیم. با در نظر داشتن این ایدهها و تصاویر، همواره به دنبال تحویل چیزی منحصربهفرد و کاملاً مناسب هستیم.
بسته به پروژهای که بر روی آن کار میکنیم، به مشتری نشان می دهیم که چگونه نتیجه نهایی را در ذهن خود مجسم کردهایم. این کار به ما اجازه میدهد که از مشتری درباره طراحیها بازخورد دریافت کنیم. تعداد دفعات این کار، بسته به زمانبندی و بودجه در نظر گرفتهشده متفاوت خواهد بود.
البته که میتوانیم با طرحهایی که مشتری از قبل آنها را داشته است کار کنیم!