فال روزانه ۹۹/۱۱/۲۴

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از فرازوفرود را در پیش دارید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این دشواری‌ها بدون فایده نیست و از مشکلاتی که در این سال با آنها روبرو می‌‌شوید، درس‌های زیادی فرا خواهید گرفت. در این سال به هر اندازه که فعال‌تر باشید، به همان اندازه دستاوردهای بیشتری به کوله‌بار تجربه‌هایتان اضافه خواهید کرد. زمستان امسال بیشتر به کارهای‌تان فکر کنید و برنامه‌ای تنظیم کنید تا کارها بهتر از همیشه انجام شود. یکی از دوستان صمیمی شما در خرداد سال آینده با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را ثابت می‌کند. قدر لطف این دوست را بدانید و در اولین فرصت لطفی که به شما کرده را جبران نمایید. مرداد سال آینده زمان تفریح شماست و در این ماه با فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی روبرو خواهید شد. دوستان و اعضای خانواده را در این شادی‌ها سهیم کنید و خاطره خوش این لحظه‌ها را برای همیشه در ذهن خود و آشنایان ماندگار کنید. کارهای زیادی در آذر ماه سال آینده روی سر شما آوار می‌شود. از زیر بار این کارها شانه خالی نکنید و مطمئن باشید فاصله چندانی با موفقیت ندارید. در ماه دی با تغییر مهمی در محل‌‌کار یا زندگی روبرو می‌شوید. به جای اینکه در برابر این تغییر موضع بگیرید، از آن استقبال کنید، چرا که در بلندمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با برنامه‌ریزی و تلاش به پایان برسانید و این سال را به برگ زرینی در دفتر زندگی خود تبدیل کنید.

 

 


فـال روزانـه - Daily Omen
 
فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و آشنایان کنار بگذارید و به آرامش برسید. امروز به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. به کاری که به آن مشغول هستید علاقه وافری دارید، اما در این کار شناخته نشده‌اید و اطرافیان از مهارت‌های شما خبر ندارند. این وضعیت به لحاظ مالی نیز در زندگی شما تاثیر گذاشته و احساس می‌کنید مزد زحمت‌های‌تان را دریافت نکرده‌اید. از این شرایط دلسرد نشوید و با علاقه بیشتری به کار دلخواه‌تان ادامه دهید. مطمئن باشید با موفقیت فاصله چندانی ندارید. با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و این آشنایی زمینه موفقیت و پیشرفت شما را به دنبال خواهد داشت.  محبتی که در دل دارید را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را پشت سر بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با نگرانی و اضطراب از رختخواب بلند شده‌اید و حسابی مضطرب هستید. برای مبارزه با ناراحتی‌ها افکار منفی را از ذهن خود بیرون کنید. مصرف خوراکی‌های مضر و ناسالم را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید.   روز خوبی را برای تجارت و معامله‌های کاری آغاز کرده‌اید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سود هنگفتی به جیب بزنید. یکی از دوستان شما را به منزل خودش دعوت می‌کند و به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن‌تان باقی می‌ماند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ریخته تا امروز را به روزی عاشقانه و خاطره‌انگیز تبدیل کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
برای کاهش نگرانی و اضطراب به انجام کارهای خلاقانه مشغول شوید. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد. بیش‌از‌حد وقت خود را به کار اختصاص می‌دهید و این شرایط زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.  کار مهمی در گذشته انجام داده‌اید، اما این کار به اندازه‌ای که انتظار داشته‌اید در نظر اطرافیان جلوه نکرده است. امروز ورق بر می‌گردد و دوستان و آشنایان به اهمیت کارهای شما پی می‌برند. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. به خاطر داشته‌باشید که راه مردم‌داری از میان احترام به دیگران می‌گذرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. امروز شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود و این شغل شرایط افزایش درآمد و رفاه شما را مهیا می‌کند. انسان سخاوتمندی هستید اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. اجازه هرگونه دخالت در کارهای شخصی‌تان را ندهید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چیزی برای شما کم نمی‌گذارد و روزی عاشقانه‌ و سرشار از لحظه‌های محبت‌آمیز را سپری خواهید کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
  پولی به دست‌تان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید. برای حضور در جلسه‌کاری مهم یا مهمانی رسمی دعوت هستید و در این مراسم شرایطی برای آشنایی با افراد بانفوذی را پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز توقع‌های زیادی از شما دارد و این روحیه دلخوری شما را به دنبال خواهد داشت. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حوصله‌تان را ندارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. این وضعیت ادامه پیدا می‌کند و در چند روز آینده سلامت کامل خود را بدست می‌آورید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دست‌تان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.  اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌زندگی‌تان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که انتظارش را دارید انجام می‌شود. یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. دشمنی دارید و این فرد امروز نقشه کشیده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. در اولین فرصت این دشمن را شناسایی کنید و حقش را کف دستش بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید.  ورشکستگی در کمین شما است و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند. اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. عشقی گرم و آتشین در انتظار شما است. این فرصت را غنیمت بدانید و تا می‌توانید عاشقی کنید. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
مشکلی میان اهل منزل ایجاد می‌شود و این مشکل حسابی شما را نگران خواهد کرد. امروز از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید.  محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگ‌دلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید. از هر فرصتی برای افزایش دانش و مهارت خود بهره بگیرید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل‌‌تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز حسابی بر اعصاب‌تان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیاندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. برای افزایش درآمد به نصیحت‌ افراد خلاق و نوآور توجه کنید. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید.   فرصتی برای حضور در کنار اهل منزل پیدا می‌کنید تا از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید.  کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به فکر سلامت‌تان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر نیاندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامت و نشاط خواهید بود. پولی به دست‌تان می‌رسد اما بهتر است قسمتی از آن را برای کارهای خیریه کنار بگذارید. شادی و نشاط خود را با اعضای خانواده و پدر و مادر به اشتراک بگذارید.  زندگی را به اطرافیان سخت‌ نگیرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که هوای‌شان را دارید.   روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز شما برای نامه‌های خاصی برای‌تان تدارک دیده تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen 
انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد چشم‌تنگ و بدخواهی تبدیل کند، حسادت را کنار بگذارید و با رفتار و گفتار خود به اطرافیان ثابت نمایید که از موفقیت‌های آنها لذت می‌برید.    مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد، یکی از اعضای فامیل برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود، پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. قرار است تغییر مهمی در منزل انجام دهید اما به نفع شما است قبل از انجام هرگونه تغییری، نظر اطرافیان و به‌خصوص بزرگترها را جویا شوید. به رفتار همسر یا عشق زندگی‌تان مشکوک شده‌اید و تمام رفتارهای ایشان را زیرنظر دارید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و در کنار هم چاره‌ای برای این وضعیت بردارید. اجازه ندهید تجربه‌های ناراحت‌کننده‌ای که در گذشته داشته‌اید، روز شما را خراب کند. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید. امروز به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آید و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید. یکی از اطرافیان از رفتار شما سوءبرداشت می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. به فکر سرمایه‌گذاری در انجام کاری هستید، اما بهتر است این کار را با دقت بیشتری انجام دهید. لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که فاصله‌ای با تحقق رویای‌تان ندارید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارد و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. تمرکز بیشتری به کارهای مهم اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد تنها باشد و با خودش خلوت کند.