فال روزانه

دریافت جدید ترین فال های روزانه

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

باکس‌آفیس آمریکای شمالی در انتظار چند رکورد

ژوراسیک


تا پایان یکشنبه انتظار می‌رود رقابت قسمت‌های جدید «دنیای ژوراسیک» و «فوق‌العاده‌ها» بتواند باعث به ثبت رسیدن چند رکورد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باکس ‌آفیس موجو، انتظار می‌رود با ورود «دنیای ژوراسیک: امپراتوری افول‌کرده» و فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری آن در باکس آفیس داخلی آمریکای شمالی، یک رکورد نادر تکرار شود و شاید هم رکوردی جدید به ثبت برسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

«تک درخت» کیارستمی بهانه شکل‌گیری نمایشگاه عکس شد

نمایشگاه عکس تک درخت


نادر داوودی ایده اولیه شکل گیری نمایشگاه عکس «تک درخت» را متعلق به ابراهیم حقیقی دانست و بیان کرد موضوع این نمایشگاه از کارهای عباس کیارستمی الهام گرفته شده است.

نادر داوودی کیوریتور نمایشگاه عکس «تک درخت» که به یاد عباس کیارستمی شکل گرفته است درباره ایده اولیه این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: گالری ایوان سال گذشته به احترام زنده یاد عباس کیارستمی، نمایشگاه گروهی عکس برگزار کرد و امسال نیز این جریان را ادامه داده است البته امسال این نمایشگاه تغییراتی دارد برای مثال کیوریتور نمایشگاه تغییر کرد و موضوع «تک درخت» به پیشنهاد ابراهیم حقیقی برای آن انتخاب شد که از کارهای عباس کیارستمی الهام گرفته بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

طراح تیتراژ فیلم‌های «سوپرمن» و «ماتریکس» از دنیا رفت

ریچارد گرینبرگ


ریچارد گرینبرگ طراح تیتراژ فیلم‌های «سوپرمن»، «تسخیرناپذیران» و «ماتریکس» در سن ۷۱ سالگی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ریچارد گرینبرگ طراح تیتراژ فیلم های «سوپرمن»، «بیگانه»، «ماتریکس» و «تسخیرناپذیران» روز ۱۶ ژوئن در خانه اش در شهر نیویورک در سن ۷۱ سالگی درگذشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi