فال روزانه

دریافت جدید ترین فال های روزانه

۱۸۱ مطلب توسط «hashem mohammadi» ثبت شده است

رویداد‌هایی که سال ۹۹ را تکان داد

رویداد‌هایی که سال ۹۹ و البته «ما» را تکان دادند


هر چیزی که در مملکت نداشته باشیم، خدا را شکر بحران زیاد داریم و مردم نمی‌توانند از این بابت احساس کمبود کنند! در سال ۹۹ هم این رویه با قدرت ادامه پیدا کرد و اگر بگوییم هر روز با یک بحران مواجه بودیم شاید اغراق نکرده باشیم.
برترین‌ها - سیاوش باقی: هر چیزی که در مملکت نداشته باشیم، خدا را شکر بحران زیاد داریم و مردم نمی‌توانند از این بابت احساس کمبود کنند! در سال ۹۹ هم این رویه با قدرت ادامه پیدا کرد و اگر بگوییم هر روز با یک بحران مواجه بودیم شاید اغراق نکرده باشیم. پس حق بدهید که برای مرور همه این بحران‌ها با یک بحران دیگر مواجه شده باشیم. اما سعی خودمان را کردیم. با توجه به این که بخشی از این بحران‌ها را در مطلب چهره‌ها و خبرساز‌های سال مرور کرده‌ایم و بخشی از آن هم ماند به عهده شما که زیر این مطلب و در کامنت‌ها به آن‌ها بپردازید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

سربازی اجباری؛ اتلاف وقت یا بستری برای مرد شدن؟

سربازی اجباری

 

خدمت سربازی اجباری در ۱۱۰ کشور جهان حذف شده و فقط در کره شمالی، کوبا و بلاروس این اجبار با تفاوت‌هایی نسبت به ایران همچنان برقرار است.
برترین‌ها: حدود ۱۰۹ کشور در سطح جهان نظام وظیفه‌ی اجباری ندارند، اما بر اساس ماده‌ی چهارم قانون خدمت وظیفه‌ی عمومی، این خدمت در ایران ۳۰ سال است که شامل ۲ سال دوره‌ی ضرورت، ۸ سال دوره‌ی احتیاط، ۱۰ سال ذخیره اول و ۱۰ سال ذخیره‌ی دوم می‌باشد. در ایران، خدمت اجباری سربازی همواره مخالفان و موافقان متعددی دارد که گاهی نیز بر اثر ازدیاد تعداد سربازان این خدمت از طرق مختلف تعدیل می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi

درباره استایل دهه شصتیِ رامبد و خندوانه ‌ای ‌ها

استایل دهه شصت

 

الهه بصیر در روزنامه همشهری نوشت: انقلاب اسلامی بر هر موضوعی که الهام گرفته و تقلید از فرهنگ غربی بود، خط بطلان کشید؛ از نحوه پوشش گرفته تا چیدمان خانه‌های اعیان‌نشین و حتی مهمانی‌های آنچنانی که تا پیش از آن جایی در فرهنگ اصیل ایرانی نداشت. اما رد پای تقلید از غرب همچنان در پوشش زنان دهه شصتی دیده می‌شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hashem mohammadi