رویداد‌هایی که سال ۹۹ و البته «ما» را تکان دادند


هر چیزی که در مملکت نداشته باشیم، خدا را شکر بحران زیاد داریم و مردم نمی‌توانند از این بابت احساس کمبود کنند! در سال ۹۹ هم این رویه با قدرت ادامه پیدا کرد و اگر بگوییم هر روز با یک بحران مواجه بودیم شاید اغراق نکرده باشیم.
برترین‌ها - سیاوش باقی: هر چیزی که در مملکت نداشته باشیم، خدا را شکر بحران زیاد داریم و مردم نمی‌توانند از این بابت احساس کمبود کنند! در سال ۹۹ هم این رویه با قدرت ادامه پیدا کرد و اگر بگوییم هر روز با یک بحران مواجه بودیم شاید اغراق نکرده باشیم. پس حق بدهید که برای مرور همه این بحران‌ها با یک بحران دیگر مواجه شده باشیم. اما سعی خودمان را کردیم. با توجه به این که بخشی از این بحران‌ها را در مطلب چهره‌ها و خبرساز‌های سال مرور کرده‌ایم و بخشی از آن هم ماند به عهده شما که زیر این مطلب و در کامنت‌ها به آن‌ها بپردازید.

مستعان ۱۱۰

رویداد‌هایی که سال ۹۹ و البته «ما» را تکان دادند

همان ۲۷ فروردین که از این دستگاه شگفت‌انگیز رونمایی شد، می‌شد حدس زد که اتفاق بزرگی در جهان افتاده؛ البته نه به خاطر دستاوردی علمی بلکه بابت نمایشی قابل تامل. با گذشت نزدیک به یک سال از رونمایی، آخرین خبر‌ها می‌گوید دستگاه هنوز در حال بررسی است. اما عرضه دستگاهی که ار روز اول در مجامع علمی صحتش رد شد، یک برنده بزرگ داشت؛ کامبیز گلشنی مخترع مستعان ۱۱۰ که نه حاضر است اظهارنظر کند و نه مشخص شده که چقدر بابت این اختراع محیرالعقول گرفته. او همه ما را سر کار گذاشته و با اغماض می‌توانیم لقب برنده بزرگ سال ۹۹ را تقدیمش کنیم.

https://www.bartarinha.ir/