اینستاگرام، این روز‌ها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی‌ها شده است. بسیاری از چهره‌های شناخته‌شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی‌های قرن ۲۱ تبدیل شده است.
برترین‌ها: اینستاگرام، این روز‌ها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی‌ها شده است. بسیاری از چهره‌های شناخته‌شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی‌های قرن ۲۱ تبدیل شده است.

حتی گاهی اوقات عکس‌ هایی به اشتراک می‌گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می‌شوند، توجه رسانه‌ها و مردم به آن‌ها جلب می‌شود و شهرت بیشتری نیز برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند. در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده‌ای از عکس‌های چهره‌های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

هفته‌ای که گذشت، موعد جشن هالووین بود؛ جشنی که همگی با آن آشنایی دارید. به‌همین خاطر، مطلب این هفته ما پر است از عکس سلبریتی‌ها با لباس‌ها و آرایش‌های عجیب‌وغریب. امیدوارم که لذت ببرید.

جنیفر به‌جای اینکه عکس جدیدی از هالووینش منتشر کند، آن را با چالش tbt که هفته پیش گفتیم، ترکیب کرده و تصویری از هالووین ۱۶ سالگی‌اش به اشتراک گذاشته. فکر کنیم جنیفر دلش بدجوری برای دوران نوجوانی و کودکی تنگ شده که چپ‌وراست از آن زمان عکس منتشر می‌کند.

«ریس ویترسپون»، بازیگر نقش خواهر جنیفر در سریال «دوستان» (Friends) هم برای جنیفر کامنت گذاشته و گفته که عکست خیلی ترسناک شده. بالاخره دوست هستند و باید هوای همدیگر را داشته باشند دیگر.


عکس بعدی از بیلی نوجوان است که بالاخره جشن هالووین باعث شد که بعد از مدت‌ها پستی در اینستاگرامش منتشر کند. بیلی مانند چند تن از سلبریتی‌های دیگر به «شب‌های وحشت» (Horror nights) دعوت شده، چیزی در مایه‌های همان تونل وحشت و این داستان‌های خودمان. بیلی از عوامل شب‌های وحشت تشکر کرده و گفته که خیلی بهش خوش گذشته.


دیوید عکس این کدو را در اینستاگرامش منتشر کرده و گفته که ایده اصلی متعلق به خودش نبوده، اما خیلی این طرح را دوست داشته.

اما نکته جالب اینجاست که «شوییمی»، تعداد فالووینگ‌هایش را صفر کرده و فقط پنج پست در اینستایش باقی گذاشته. او حتی کامنت‌گذاری در اینستایش را محدود کرده و درنتیجه کامنت‌ها دیده نمی‌شوند. به‌نظر می‌رسد که سلبریتی‌ها هم مثل خودمان گاهی به‌قول معروف «رد می‌دهند» و از این قبیل کار‌ها می‌کنند، اما به‌نظر شما دلیلش چه می‌تواند باشد؟ آیا جدایی از همسرش، زویی، باعثش شده؟


گویا ایرینا چندان کاری به هالووین و این داستان‌ها ندارد و به جایش رفته ساحل و خوش می‌گذراند. نمی‌دانیم ساحل کجاست، اما هرجا که هست، زیباست. علی کاووسی، مدیر برنامه ایرانی ایرینا هم طبق معمول در زیر پستش کامنت قلب گذاشته.


جیمی در یکی از موقعیت‌هایی گیر کرده که احتمالا برای همه ما پیش آمده. او عکسش را دیده و در کمال تعجب از خودش می‌پرسد که داشته بادقت به کجا نگاه می‌کرده. خیلی از کاربران زن هم جواب دادن که «نمی‌دونم به چی زل زدی، اما‌ای کاش به من زل زده بودی».

 

https://www.bartarinha.ir/